30. September 2017: Lækker lørdagssession 

30 Sep


Helt almindelig træningslørdag med Søren & Eydstein – som jeg elsker lørdage allermest. Masser af overskud, hvilket var dejligt.

Søren og jeg har meldt os til Team Christmas Challenge 25. NOV i LIFTRS GYM i Køge. Jeg har det jo bedst med at træne frem mod milepæle eller mål, så det er perfekt at have den konkurrence i kalenderen. Derudover er det også virkelig lang tid siden, at Søren og jeg har konkurreret sammen, så det glæder jeg mig til.

Løb

6 x 800 m løb (30 sec pause ml hver 800 m)

Rope climb 

Max reps legless rope climbs på 5 min

Score: 10 ture

Workout

For time:

Buy in: 50/35 cal bike/roning

5 runder:

  • 12 chest to bar pull-ups
  • 9 squat snatch 43/30 kg
  • 6 strict handstand push-ups

Cash out: 50/35 cal bike/roning

Min tid: 15:21 min

Finisher

Finisher: 3 x 1 min D-ball hold 70/45 kg

That’s it!

Jeg prøver ikke at ramme overtræning de næste par uger, så jeg trænede kun 1 gang både i går og i dag. Vildt, I know 🙋

Leave a comment